Garantie

 

 
.
.
 
Garantia produselor 

 

 

Toate produsele comercializate de catre magazinul online www.tmag.ro sunt noi beneficiind de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare (O.G.21/1992, Legea 449/2003, O.G 174/2008) si politicile comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie pentru fiecare categorie de produse in parte este mentionat mai jos. Certificatele de garantie sunt emise direct de catre iDepo sau de catre partenerii nostri. In ambele cazuri va oferim serviciul "Pick-up & Return" care presupune preluarea si livrarea produselor in conditii de gratuitate la cel mai apropiat service autorizat sau la sediul nostru dupa caz. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia lui pe adresa comenzi@idepo.ro, orice sesizare ulterioara nefiind luata in considerare.

 

 

Termenul de garantie pentru produsele comercializate este dupa cum urmeaza:

 

- 60 zile pentru urmatoarele categorii de produse: huse piele, huse policarbon, huse metalice, huse textile, incarcatoare, baterii, suporti auto, cabluri de date, folii protectie ecran, folii protectie carbon, casti audio si bluetooth, car kit hands-free (altele decat Sunline), sisteme audio (altele decat Lenco si iHome)

6 luni pentru produsele Sunline din gama: alarme GSM, car kit-uri hands-free, sisteme audio, dock-uri, Incarcatoare
  

12 de luni pentru produsele din gama Lenco si iHome

Sesizarile si reclamatiile  cu privire la functionarea defectuoasa a unui produs in perioada de garantie trebuie aduse la cunostinta noastra in cel mai scurt timp de la aparitia defectului prin email la adresa comenzi@idepo.ro. Descrieti natura defectelor aparute precum si numarul facturii fiscale emise la cumparare. In termen de maximum 48 de ore lucratoare veti fi contactat de catre un consultant iDepo pentru stabilirea conditiilor de ridicare si transport la service-ul autorizat sau la sediul nostru dupa caz. Produsele trebuie trimise impreuna cu certificatul de garantie primit la cumparare, operatiunile de service efectuate urmand a fi completate in acesta. Produsele defecte vor fi reparate in termen de 10 zile lucratoare sau inlocuite cu unele noi dupa caz. In situatia in care datorita variatiei stocurilor nu mai este posibila inlocuirea produsului defect cu unul identic, iDepo va va inlocui produsul cu unul similar avand aproximativ aceiasi valoare. Termenul de garantie al produsului defect va fi extins cu o perioada egala cu durata de reparare a acestuia.

iDepo isi rezerva dreptul de a retrage garantia produsului in situatia in care produsele defecte nu au fost utilizate in conformitate cu recomandarile specificate in certificatul de garantie prezentand urme de socuri mecanice, electrice, apa, etc...In situatia in care solicitarea de reparatie este nejustificata produsul fiind functional, solicitantul va trebui sa suporte costurile de transport tur/retur precum si costurile aferente procesului de verificare/diagnosticare.

 

In cazul produselor re-sigilate, certificatul de garantie este emis de catre iDepo, iar garantia acopera aceeasi perioada ca la un produs sigilat. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.

 

Toate produsele comercializate sunt atent verificate optic si functional inainte de a fi trimise clientilor nostri. In situatia in care pe parcursul procesului de transport unele produse sufera deteriorari (socuri mecanice, apa etc...), acestea vor fi schimbate imediat si gratuit  daca defectul a fost anuntat in 24 de ore de la primirea coletului prin email la comenzi@idepo.ro. Dupa depasirea acestui termen se vor aplica conditiile de garantie dupa caz.

  

Pentru mai multe detalii va sugeram sa accesati pagina Termeni si conditii.

 
 
 
 

 
Returnarea produselor
 

 


Clientul, persoana fizica,  are dreptul de a notifica in scris SC HARA INTERNATIONAL SRL  cu privire la intentia de a renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului prin returnarea acestuia in ambalajul original, cu toate accesoriile cu care a fost primit, fara ca acesta sa prezinte urme de deteriorare, uzura sau defecte de functionare. 

 
Acest drept nu poate fi invocat in cazul:
 
- produselor care prezinta defecte optice sau de functionale, urme de uzura, lipsa unuia sau a mai multor accesorii, lipsa ambalajului original. Aceasta prevedere nu se aplica in situatia in care deficientele mai sus mentionate sunt constatate in momentul primirii comenzii fiind aduse la cunostinta noastra in termen de 24 de ore prin email la comenzi@idepo.ro 
- produselor ridicate de la sediile noastre sau a celor livrate direct de personalul nostru catre client sau pentru care a fost facuta proba ori instalarea. 
 

Orice astfel de cerere/notificare se va  trimite de catre client (persoana pe numele careia sa emis factura fiscala) prin e-mail la adresa comenzi@idepo.ro. iDepo nu isi asuma raspunderea pentru eventualele deficiente/probleme/nereguli aparute ca urmare a unei cereri de retur trimisa in alt mod decat cel mentionat anterior. Un consultant iDepo va va contacta telefonic sau prin email in maximum 2 zile lucratoare de la primirea cererii de returnare pentru a confirma cererea dumneavoastra, urmand ca produsele  sa fie trimise la depozitul HARA INTERNATIONAL situat in Bucuresti, Str. Graului 4, Cod Postal 042173 - Romania.  Costurile aferente transportului (tur/retur) sunt suportate in totalitate de catre client exceptie facand situatia in care produsele nu sunt conforme. Clientul are posibilitatea de a solicita schimbarea produsului cu unul conform sa returnarea valorii acestuia. Returnarea sumei de bani aferenta returului se va face in contul bancar al cumparatorului in termen de maximum 30 de zile de la primirea produsului/produselor returnate.
 






























.
copyright © idepo.ro
ANPC